Termenul în care un produs comandat online poate fi returnat este de 14 de zile calendaristice de la data facturării. Dacă produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit, îl puteți returna pentru rambursarea valorii, în intervalul de maxim 14 zile calendaristice menționat mai sus.
Returul va fi acceptat numai în cazul în care produsele returnate sunt expediate în aceeași condiție în care le-ați primit (nespalate, cu toate accesoriile, fără urme de utilizare și în ambalajul original). Verificati intotdeauna integritatea coletelor primite prin curier și anuntati-ne imediat dacă ați primit un produs avariat.
Iată cum trebuie sa procedati:
Trimiteți un e-mail la [email protected] cu subiectul “retur”, iar in continut oferiti următoarele detalii:
- pentru ce produs din factura faceți retur (ex: cremă)
- numărul și seria facturii de achizitie (aceste informații se găsesc în partea de sus a facturii)
- un cont (IBAN) în care doriți sa se vireze contravaloarea rambursului
- titularul contului în care doriți sa se vireze contravaloarea rambursului
- telefonul dvs. de contact
- adresa de la care doriți sa fie ridicat returul
- (opțional) o zi preferată în care sa fie ridicat returul
Noi vom răspunde la e-mail în maxim 2 zile lucrătoare cu o confirmare de primire a cererii și cu instrucțiuni clare.
Important!
Este necesar ca în coletul de retur, pe langa produsele returnate, sa adaugati si o copie a facturii de achizitie sau o nota pe care sa scrieți numărul și seria facturii de achizitie.
NU distrugeti ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe el.
Ambalati produsul (produsele) corect, astfel incat ambalajul original și produsul (produsele) sa fie protejate.
NU trimiteți produse pentru retur fără o cerere de retur confirmată, așa cum este detaliat mai sus.
Trimitem noi curierul să ridice returul (GLS) și ne ocupăm de costurile de transport. Nu expediați dvs. pachete pe cont propriu.
NU trimiteți produse prin poșta sau alt curier. Aceste expediții vor fi refuzate. Ne ocupăm noi de transport.
NU trimiteți produse pentru retur cu sume de bani ramburs. Aceste expediții vor fi refuzate. Societatea noastra nu operează cu bani lichizi.
NU se ramburseaza valoarea transportului din comanda pentru care se face retur.
După ce coletul ajunge la noi, produsele sunt verificate și, dacă totul este în regulă, se va procesa returul și se va transfera contravaloarea produselor returnate în contul specificat de dvs. în email-ul de retur.
Banii vor ajunge în contul dvs. în maxim 14 zile de la recepția returului, dar întotdeauna vom face toate eforturile pentru a returna banii cat mai repede posibil.
Cu stimă,
Echipa Rodd.ro